Telečja lička
in skutni štruklji

Gostilna Mihovec ni samo izrazita stara družinska gostilna ampak se naslanja tudi na kmetijo, kar omogoča zares...

Sirovi štruklji

Gostilna Privošnik je stara furmanska gostilna ob nekdanji cesti iz Dunaja proti Trstu. Ponudba temelji na splošnih slovenskih jedeh...

Mladi prašiček na kislem zelju

Gostilna Matjaž, se nahaja v starem mestnem jedru Celja. Odpiralni čas je prilagojen utripu življenja
v mestu...

Goveji jezik

Gostilna Arvaj, na slikoviti legi nad kanjonom reke Kokre, ponuja med drugim najboljšo kranjsko klobaso, ki je »zašpiljeno dobra
od 1896«...

Snežne kepe
s kostanjevimi špageti

Gostilna Mihovec ni samo izrazita stara družinska gostilna ampak se naslanja tudi na kmetijo, kar omogoča zares...

Enajst novih gostiln pridobilo naziv Gostilna Slovenija

Enajst novih gostiln pridobilo naziv Gostilna Slovenija

Sekcija za gostinstvo in turizem pri OZS je letošnje Strokovno srečanje gostincev organizirala v sklopu Dni slovenskega turizma od 8. do 9.12.2011 v Portorožu. Na slavnostni večerni prireditvi v četrtek, 8.12.2011 je podelila enajst novih pravic za uporabo blagovne znamke Gostilna Slovenija.

Nove Gostilne Slovenija so: Gostilna Murko iz Slovenj Gradca, Penzion gostilna Keber iz Domžal, Gostilna Žolnir iz Kostanjevice na Krki, Gostilna Trije lovci iz Šmarij, Gostilna Vernik iz Ruš, Gostišče Pri planinskem orlu iz Strahovice, Gostilna s prenočišči “Potok” iz Jelšan, Gostilna Repnik iz Kamnika, Gostilna Domačija Šajna iz Sežane, Gostilna Ribič iz Ptuja in Gostilna PP iz Ptuja.

4. strokovno srečanje gostincev se je pričelo s predavanjem o projektu Gostilna Slovenija ter o možnostih nadaljnjega razvoja. Nekaj idej o blagovni znamki in utrjevanju njenega pomena so spregovorili prof. dr. Janez Bogataj ter nekateri nosilci blagovne znamke Gostilna Slovenija. Gostinci so imeli priložnost poslušati tudi predavanje o oblikovanju sezonske ponudbe v jedilnem listu, o vključevanju ekoloških živil in živil z zaščitenim geografskim poreklom v ponudbo gostinskih obratov, o ravnanju z odpadki v gostinstvu ipd. Ob koncu strokovnega dela je sekcija podelila priznanja za kakovost gostinske ponudbe in jubileje ter priznanja OZS.

Mate Matjaž, predsednik Sekcije za gostinstvo in turizem pri OZS je v govoru dejal, da je ponosen, »da se je letos uresničila dolgoletna želja o dodatni prepoznavnosti nas malih gostincev, to pa smo dosegli z novo blagovno znamko Gostilna Slovenija. Blagovna znamka Gostilna Slovenija in predstavitve prvih gostiln, ki so pridobile pravico do uporabe blagovne znamke, so v javnosti izredno dobro sprejete in tudi medijsko precej odmevne. Pri tem projektu nas čaka še veliko dela, saj smo šele dobro začeli, prepričan pa sem, da bo Gostilna Slovenije resnično pripomogla tudi k prepoznavnosti Slovenije in bo znak za kakovost in tradicijo v kulinariki.«