Telečja lička
in skutni štruklji

Gostilna Mihovec ni samo izrazita stara družinska gostilna ampak se naslanja tudi na kmetijo, kar omogoča zares...

Sirovi štruklji

Gostilna Privošnik je stara furmanska gostilna ob nekdanji cesti iz Dunaja proti Trstu. Ponudba temelji na splošnih slovenskih jedeh...

Mladi prašiček na kislem zelju

Gostilna Matjaž, se nahaja v starem mestnem jedru Celja. Odpiralni čas je prilagojen utripu življenja
v mestu...

Goveji jezik

Gostilna Arvaj, na slikoviti legi nad kanjonom reke Kokre, ponuja med drugim najboljšo kranjsko klobaso, ki je »zašpiljeno dobra
od 1896«...

Snežne kepe
s kostanjevimi špageti

Gostilna Mihovec ni samo izrazita stara družinska gostilna ampak se naslanja tudi na kmetijo, kar omogoča zares...

Gostilna Slovenije za izbrane

Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije je danes na Zgornjem Brniku predstavila osem gostiln, ki so ob tem prejele znak in izvesek, poimenovan “Gostilna Slovenije”.

Naziv, ki ga ni prav enostavno pridobiti, so prejele Gostilna Ančka iz Šenčurja, Arvaj iz Kranja, Belšak, Slavkov dom z Golega Brda, Dobnikar s Katarine nad Ljubljano, Na Dvoru Jezeršek z Zgornjega Brnika, Krištof iz Predoselj, Ledinek s Šmarne Gore in Mihovec iz Zgornjih Pirnič. Ivanka Arvaj iz Gostilne Arvaj je bila priznanja seveda zelo vesela.

Prvi pogoj, da lahko gostinec pridobi blagovno znamko Gostilna Slovenije je, da se gostinski obrat imenuje gostilna, izjemoma gostišče. Jedilnik mora vključevati vsaj 80 odstotkov hišnih, krajevnih, regionalnih in vseslovenskih jedi. Ponudba naj bi vključevala vsaj tri proizvode z zaščitenim geografskim poreklom, vsaj 5 odstotkov živil naj bi bilo ekološko pridelanih, ponudba mora biti tudi usklajena z letnimi časi. Ponudba vin mora temeljiti na vinih slovenskih vinarjev, v ponudbi pijač naj bi bilo vsaj 10 brezalkoholnih in 5 žganih pijač slovenskega izvora. Pomembna sta tudi zunanja ureditev in notranji ambient in zvočna kulisa. Eden od članov komisije, etnolog Janez Bogataj, pa je Radiu Kranj zaupal, kaj okusnega si rad privošči na Gorenjskem.

Do sedaj je bilo pozitivno ocenjenih 28 gostiln, ki bodo v naslednjih dneh dobile pravico do uporabe blagovne znamke Gostilna Slovenije, 10 pa jih mora strokovna komisija še oceniti.

Kaj je povedal predsednik Obrtno podjetniške zbornice Štefan Pavlinjek, preverite v avdio prispevku Radia Kranj.

Projekt promocije blagovne znamke Gostilna Slovenija je sicer težak 60.000 evrov, 20.000 evrov prispeva Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije, 1000 evrov stane vsakega gostinca, ki se vanj vključi, delno pa projekt financira Evropska unija.